Εκπαιδευτικά Προγράμματα
16 Αυγούστου, 2023 2024-06-14 11:36Εκπαιδευτικά Προγράμματα
Το πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Σύγχρονη Διαπροσωπική Ψυχοδυναμική Θεραπεία που παρέχεται από το Institute for Contemporary Psychotherapy Athens (ICPA) αποτελεί μια εντατική εκπαίδευση, εναρμονισμένη με τα υψηλά στάνταρ αντίστοιχων Αμερικανικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων,
Το πρόγραμμα υποστηρίζει μια σχεσιακή-αναπτυξιακή προσέγγιση στη ψυχοθεραπεία. Η σχεσιακή προοπτική ενσωματώνει βασικά συστατικά της Αναπτυξιακής Ψυχολογίας, της Θεωρίας Αντικειμενοτρόπων Σχέσεων, της Ψυχολογίας του Σχεσιακού Εαυτού, της Διὒποκειμενικότητας καθώς και της Υπαρξιακής Ψυχοθεραπείας. Η βάση αναφοράς που αναδεικνύει τις παραπάνω προσεγγίσεις είναι η Σύγχρονη Σχεσιακή Ψυχαναλυτική κατανόηση του ατόμου. Οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ των εκπαιδευόμενων και των εκπαιδευτών / θεραπευτών θα προσδιορίσουν το ατομικό μοτίβο συσχέτισης του εκάστοτε εκπαιδευόμενου και έτσι θα ενθαρρυνθεί η συσχέτιση του προσωπικού ιστορικού με την εξελισσόμενη θεωρητική κατανόηση του μοντέλου.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Προσωπική ανάπτυξη: 300 ώρες
Πρακτική άσκηση: 400 ώρες
Κλινική εποπτεία: 150 ώρες
Εξειδικευμένη έρευνα: 100 ώρες
Στο 4ο έτος είναι απαραίτητη η εκπόνηση διπλωματικής εργασίας.
ΑΞΙΕΣ & ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Πιστεύουμε ότι η θεραπεία οφείλει να είναι ένας χώρος συνεργασίας στον οποίο ο θεραπευτής είναι ενεργός συμμετέχων και όχι ουδέτερος παρατηρητής.
Η βαθύτατη εκτίμησή μας για τους άλλους είναι η ηθική βάση του επαγγελματικού μας έργου. Είμαστε αφοσιωμένοι στο να δημιουργήσουμε ένα παραγωγικό χώρο για προβληματισμό και ενδοσκόπηση, όπου η διορατικότητα και οι νέες δυνατότητες του κάθε εκπαιδευόμενου μπορούν να αναπτυχθούν.
Το περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών είναι συμβατό με τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης Συνθετικής Ψυχοθεραπείας και του Ευρωπαϊκού Πιστοποιητικού Ψυχοθεραπείας (European Accredited Psychotherapy Training Institutes, EAPTI). Τα μαθήματα αντιστοιχούν σε μεταπτυχιακό επίπεδο και αντλούν από την εκτεταμένη επαγγελματική, ερευνητική και εκπαιδευτική εμπειρία των εκπαιδευτών. Έμφαση δίνεται στις κλινικές δεξιότητες και στην προσωπική ανάπτυξη.